Δικαίωμα Υπαναχώρησης- Επιστροφές

 ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Είμαστε η ελληνική ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρεία με την επωνυμία «Guard One Security MON. I.K.E.  Ι.Ε.Π.Υ.Α.»  , που εδρεύει στην Όθωνος Αμαλίας 45 –Πατρα στην Ελλάδα  με ΑΦΜ: 998779114/ Α΄ Δ.Ο.Υ Πατρών και με αριθμό Γενικού Εμπορικού Μητρώου 133281016000 (εφεξής η «Εταιρεία»). Η παρούσα Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (εφεξής η «Πολιτική Δεδομένων» ή «ΠΠΠΔ») έχει θεσπιστεί από εμάς με σκοπό να σας ενημερώσουμε για την πολιτική της Εταιρείας αναφορικά με τα προσωπικά σας δεδομένα, τα οποία εσείς μας χορηγείτε, ώστε να γνωρίζετε το σκοπό επεξεργασίας τους από εμάς, την κατηγορία των αποδεκτών, και τις διαδικασίες που μπορείτε να ακολουθήσετε για να ασκήσετε τα νόμιμα δικαιώματά σας.

Αγαπήτε Πελάτη,

Ακολουθούμε την Ευρωπαϊκή και Ελληνική Νομοθεσία.
Μόνον σαν Καταναλωτής, έχετε το δικαίωμα υπαναχώρησης (ακύρωσης) μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημέρες από την ημερομηνία αγοράς.
Αυτό δεν ισχύει για εμπόρους και “Ειδικές Παραγγελίες ή Προσφορές”.
Μετά αυτό το 14μερο “περιόδου περισυλλογής” η παραγγελία είναι ανέκκλητη.
Εάν συνεπάγεται επιστροφή, θα πρέπει να γίνει μόνον μετά την συγκατάθεσή μας.
Παρακαλούμε διαβάστε τις λεπτομέρειες κατωτέρω, καθώς και την Πολιτική Επιστροφών.
Η Εταιρεία μας ακολουθεί την Ευρωπαϊκή και την Ελληνική νομοθεσία  (οδηγία 2000/31/ΕC, οδηγία 97/7/EC, Π.Δ. 131/2003 , οδηγίες της Γ.Γ.Καταναλωτή) που διέπουν τα δικαιώματα των καταναλωτών, το e-commerce, τις εξ αποστάσεως συμβάσεις και συναλλαγές μέσω του Διαδικτύου. Σύμφωνα με αυτούς ο πελάτης έχει το δικαίωμα της υπαναχώρησης (παραιτήσεως ,να αποσυρθεί από την παραγγελία) εντός προθεσμίας επτά (7) ημερών από την ημερομηνία αγοράς, χωρίς ερωτήσεις.
Αυτό ονομάζεται “περίοδος περισυλλογής”(cooling-off). Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να μας στείλετε ένα e-mail στο info@guard1.gr  με την πρόθεσή σας να αποσυρθείτε από την αγορά, αναφέροντας τον αριθμό αναγνώρισης(ID) της παραγγελίας και ένα αντίγραφο της συναλλαγής σας (πιστωτική κάρτα ή έμβασμα), εάν έχετε ήδη πραγματοποιήσει την πληρωμή.
Παρακαλούμε επίσης αναφέρατε τον ΙΒΑΝ του τραπεζικού λογαριασμού σας .
Εμείς θα εξετάσουμε το αίτημά σας να δούμε αν είναι συμβατό με τους όρους και τις προϋποθέσεις για υπαναχωρήσεις και επιστροφές, και θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, είτε έχει εγκριθεί (γίνει αποδεκτό) είτε όχι, και για τα περαιτέρω:

1- Εάν δεν εγκριθεί, σαν ασύμβατη με την πολιτική επιστροφών δεν μπορούμε να προβούμε σε καμία ενέργεια

2- Εάν εγκριθεί, και δεν έχετε κάνει την πληρωμή ακόμη, απλά θα ακυρώσουμε την παραγγελία.

3- Εάν εγκριθεί, και έχετε πραγματοποιήσει την πληρωμή αλλά τα εμπορεύματα δεν έχουν αποσταλεί ακόμη, θα ακυρώσουμε και αντιστρέψουμε την συναλλαγή επιστρέφοντας οποιοδήποτε ποσό που έχετε ήδη εμβάσει, αφαιρώντας μόνο τυχόν έξοδα που προκύπτουν (προμήθειες Τραπέζης ή κάρτας , άλλα έξοδα κλπ), μέσα σε προθεσμία δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών . Οι εν λόγω δαπάνες δεν μπορεί να υπερβαίνουν το πέντε (5%) της συνολικής αξίας της συναλλαγής.

Η επιστροφή θα γίνει με έμβασμα στο IBAN του τραπεζικού σας λογαριασμού.
4- Εάν εγκριθεί, και έχετε ήδη παραλάβει τα εμπορεύματα ή έχουν ήδη αποσταλεί, οπότε εσείς τελικά θα τα παραλάβετε, θα πρέπει πρώτα να επιστραφούν, με δικό σας κόστος και κίνδυνο, όπως είναι, χωρίς να έχουν ανοιχθεί, και χωρίς να λερώσετε την αρχική συσκευασία με ετικέτες, αυτοκόλλητα, γραφή κλπ. (βλ. πολιτική επιστροφής παρακάτω και ακολουθήστε σχολαστικά τις οδηγίες). Παρακαλούμε, τυλίξτε τα δέματα με κατάλληλο χαρτί, αν θέλετε να γράψετε κάτι πάνω τους. Θα λάβετε ένα σχετικό e-mail που σας ειδοποιεί για την απόφασή μας και οδηγίες, διεύθυνση παράδοσης, λεπτομέρειες αποστολής κλπ. Αφού θα έχουμε παραλάβει τα επιστρεφόμενα εμπορεύματα, θα τα εξετάσουμε για να δούμε αν έχουν τηρηθεί οι όροι και προϋποθέσεις της πολιτικής επιστροφών , και αν ανταποκρίνονται, θα κινήσουμε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την επιστροφή των χρημάτων σας εντός περιόδου τριάντα (30) εργασίμων ημερών. Καθώς ο πελάτης πρέπει να καλύψει όλα τα έξοδα επιστροφής, θα γίνει έκπτωση από το επιστρεπτέο ποσό, όλων των εξόδων επιστροφής, δηλαδή κόστος μεταφορικών πήγαινε-έλα –ακόμη και αν αρχικά φορτώθηκαν με μπόνους δωρεάν μεταφορά–, προμήθειες τράπεζας ή κάρτας και λοιπά έξοδα κλπ.. Διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε το κόστος αποστολής των ακυρωθέντων εμπορευμάτων , ακόμα και όταν αρχικά δεν είχε πληρωθεί από τον πελάτη, αλλά καλύφθηκε από το https://eshop.guard1.gr ως έξτρα μπόνους για την αγορά των προϊόντων και όχι για την επιστροφή τους. Με άλλα λόγια, η δωρεάν μεταφορά, είναι ένα μπόνους (δώρο) για την αγορά των αγαθών, και οχι δώρο για την …επιστροφή τους! Οι εν λόγω δαπάνες δεν μπορεί να υπερβαίνουν το δώδεκα (12 %) της συνολικής αξίας της συναλλαγής. Η επιστροφή θα γίνει με έμβασμα στο IBAN του τραπεζικού σας λογαριασμού.
Επιπλέον, (σε οποιαδήποτε από τις ανωτέρω περιπτώσεις 2,3,4) εάν τα επιστρεφόμενα αγαθά είναι μέρος μια μεγαλύτερης παραγγελίας, για την οποία δόθηκε μια ποσοτική έκπτωση στο συνολικό ποσό, και η αφαίρεση της αξίας τους από το συνολικό ποσό οδηγεί σε μια έκπτωση μικρότερου ποσοστού, η διαφορά θα αφαιρεθεί επίσης από το επιστρεφόμενο ποσόν.
5- Εάν εγκριθεί αρχικά, και στη συνέχεια απορριφθεί, μετά από την εξέταση των επιστραφέντων εμπορευμάτων επειδή δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής τους σύμφωνα με την πολιτική επιστροφών , αυτά εξακολουθούν να είναι ιδιοκτησία σας, και θα πρέπει να φροντίσετε να τα παραλάβετε, με δικό σας κίνδυνο και κόστος, εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που η απόρριψη σας γνωστοποιήθηκε. Φυσικά, θα σας βοηθήσουμε–αν θέλετε-παραδίδοντας τα εμπορεύματα σε όποια μεταφορική εταιρεία υποδείξετε.
Αν δεν συλλέξετε τα εμπορεύματα μετά από παρέλευση 30 ημερών ,θεωρείται ότι συμφωνείτε ανεπιφύλακτα να γίνουν δωρεά σε κάποιο φιλανθρωπικό ίδρυμα ή οργανισμό.
Μετά την “περίοδο περισυλλογής”(cooling-off) η παραγγελία καθίσταται αμετάκλητη (ανέκκλητη) και δεν μπορεί να ακυρωθεί. Παρ’ όλα αυτά, καθώς η φιλοσοφία μας είναι να είστε πάντα χαρούμενοι και ικανοποιημένοι, μπορούμε πάντα να συζητήσουμε το πρόβλημα. Έτσι, σας παρακαλούμε, επικοινωνήστε μαζί μας, και εξαιρουμένων των ειδικών παραγγελιών ή ειδικών προσφορών ( που περιγράφονται κατωτέρω), ανάλογα με την περίσταση, θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να ικανοποιήσουμε τα αιτήματά σας, εάν είναι δυνατόν.

Όροι Αγορών
Ασφάλεια Συναλλαγών
Στo ηλεκτρονικό κατάστημα μας οι  συναλλαγές είναι απολύτως ασφαλείς!
Όλες οι εν χρήματος συναλλαγές διεκπεραιώνονται μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος της EUROBANK και η μόνη πληροφορία που λαμβάνει η εταιρία μας σχετίζεται με την επιτυχία ή αποτυχία της πληρωμής σας.

Τρόποι πληρωμής

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα https://eshop.guard1.gr σας δίνει τη δυνατότητα να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με τους παρακάτω εναλλακτικούς τρόπους :
•    Με χρέωση σε πιστωτική κάρτα VISA ή MASTERCARD
Δεκτές είναι σχεδόν όλες οι κάρτες VISA ή MASTERCARD.
Η χρέωση στην πιστωτική σας κάρτα θα γίνει με την παραγγελίας σας.
Στο e-shop μας έχουμε λάβει όλα τα ασφαλή μέτρα για τις συναλλαγές σας με πιστωτική κάρτα.
Άμεσα με την αποστολή της παραγγελία σας θα ενημερωθείτε για τη χρέωση της κάρτας σας με e-mail.
•    Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό:
Αφού καταθέσετε τα χρήματα στους   τραπεζικούς  λογαριασμούς  μας  θα πρέπει να μας στείλετε αντίγραφο της τραπεζικής εντολής με email στο info@guard1.gr , προσθέτοντας τον αριθμό παραγγελίας και το ονοματεπώνυμο με αντίγραφο συναλλαγής
Όλες οι τιμές που αναφέρονται στα προϊόντα μπορούν να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση. Το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας μας δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές και χαρακτηριστικά προϊόντων.

Τρόποι αποστολής

Η παραλαβή της παραγγελίας σας μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
•    Στο χώρο σας από εταιρεία ταχυμεταφορών
Τα προϊόντα που παραγγείλατε θα αποσταλούν στη διεύθυνση που μας έχετε ορίσει με υπηρεσία ταχυμεταφορών.
Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας δεν θα ξεπερνά 1-10 εργάσιμες ανάλογα την διαθεσιμότητα.
Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο θα ενημερώνεστε έγκαιρα από το τμήμα παραγγελιών για το χρόνο παράδοσης.
•    Παραλαβή από το κατάστημα μας δεν είναι εφικτή προς το παρόν.

Διαθεσιμότητα

Σε περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμα θα ενημερώνεστε με e-mail ή τηλεφωνικώς για τον ακριβή χρόνο παράδοσης. Αν θα συμφωνείτε για το νέο χρόνο παράδοσης θα πρέπει να μας στέλνετε e-mail ότι είστε ενήμερος και θέλετε η παραγγελία σας να παραμείνει ενεργή.
Σε περίπτωση που οι νέοι όροι εκτέλεσης της παραγγελίας δεν σας ικανοποιούν, παρακαλώ επικοινωνήστε με το τμήμα διακίνησης στο τηλ. 2610220023 ή 2611810280 ή fax: 2610009550

Ανωτέρα βία

Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπό αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Ακύρωση παραγγελίας

Η ακύρωση της παραγγελίας σας μπορεί να πραγματοποιηθεί εύκολα!
Μόλις ολοκληρώσετε τη διαδικασία παραγγελίας το σύστημα σας επιστρέφει έναν Αριθμό Παραγγελίας τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την ακύρωση της παραγγελίας σας, επικοινωνώντας με το κατάστημα λιανικής πώλησης στο τηλ. 2610220023 ή 2611810280 ή fax: 2610009550

Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί μέχρι τη στιγμή όπου θα αποσταλεί η παραγγελία σας. Μετά το χρονικό σημείο αυτό δεν θα είναι δυνατή η ακύρωση.

Τιμές των πωλούμενων Προϊόντων

H εταιρία  μας διατηρεί το δικαίωμα να αναπροσαρμόζει τις τιμές χωρίς προειδοποίηση.